dinsdag, juli 11

Osaka here I come

Zoals de meesten van jullie waarschijnlijk al weten, vertrek ik 12 september voor een jaartje naar Japan. Ik zal er studeren aan Kansai University in Osaka met 5 andere mensen van Leuven.

Japan is geen goedkoop land om te leven of te reizen dus waren er sponsors nodig. KULeuven sponsort het vliegticket en maandelijks €400, voor de rest steunen mijn ouders me, heeft Sony me gesponsord met een laptop in bruikleen en werk ik zelf een maand voor nog wat extra centjes. Danku allemaal! Het vliegticket is al gekocht, binnenkort krijg ik het geld van de KULeuven. Voor de rest moet mijn studentenvisum nog in orde gebracht worden en dan is het inpakken en vertrekken (12 september).

Nu het schooljaar voorbij is en ik geslaagd ben, begin ik te beseffen hoe dichtbij mijn avontuur komt. Ik zal mijn klasje missen waarvan ik steeds meer ben beginnen houden en natuurlijk ook familie en vrienden, zelfs leerkrachten. Hopelijk zullen jullie mij ook een heel klein beetje missen he!

Waarschijnlijk zal ik heel wat beleven (althans dat hoop ik) en natuurlijk wil ik jullie allemaal op de hoogte houden! Vanaf ik in Japan ben zal ik geregeld een post maken met wat bevindingen, belevenissen, enz... zodat jullie weten wat ik en mijn japanologie-collega's daar uitspoken en jullie hopelijk ook wat meer inzicht krijgen in Japan als een geheel. Misschien kan ik jullie dan warm krijgen om me eens te komen bezoeken in het land van de rijzende zon, wie weet!

Kom maar geregeld een kijkje nemen en aarzel niet om een commentaar achter te laten door middel van de comment-tool onder elke post!

groetjes

Posted by tummyfish at 17:48 6 comments

6 Comments:

At 11:31 p.m., Blogger Wim said...

hou ons maar op de hoogte!

 
At 11:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

sup yudi,
wish u have a nice trip to Japan!!!
頑張って!!!
didi (-_-)v

 
At 1:06 p.m., Anonymous Anoniem said...

Judith,

proficiat met wat je hebt gepresteerd,
we wensen je vele toffe avonturen ginder, en we gaan je missen hoor!

ik zal zeker af en toe eens lezen wat je meemaakt.

groetjes, Ilse

 
At 1:09 p.m., Anonymous Anoniem said...

*is zeer jaloers op je Japans avontuur....*
Veel plezier ginder!!!

 
At 7:38 p.m., Blogger tummyfish said...

dankuwel voor jullie steun!!!

 
At 5:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Dag tummyfishje,

Ik zie dat je goed je best doet me je weblog. Klopt het dat Osaka "slechts" minder dan 3 miljoen inwoners heeft? Misschien hangt het af hoe je Osaka definieert. Tot kijk,

erwin

 

Een reactie posten

<< Home