maandag, februari 5

Reisplannen

Ik heb al een tijdje niets van me laten horen, maar dat komt omdat er eigenlijk niets vermeldenswaardig meer is gebeurd. Ik heb al meer dan een maand vakantie gehad (en die duurt nog tot 15 april!!!), waarvan ik één weekje naar Matsumoto ben geweest met Hilde en Ruben, maar daarbuiten heb ik eigenlijk een doodnormaal leventje geleid.

Ik heb me beziggehouden met normale zaken zoals de doorsnee studente op onze dormitory: eten maken en de afwas doen, inkopen gaan doen, de was doen, elke dag een heerlijk bad nemen, filmpjes kijken, wekelijks een uurtje Engelse les geven, eens lekker uit gaan eten, een wandelingetje gaan maken tot de campus en terug, enz...

Maar vanaf vandaag gaat de vakantie echt van start voor mij! De komende weken gaan heel snel vooruit gaan want er staat ontzettend veel op de planning. Hier een overzichtje:

* 5 - 15 februari: Samen met Hilde en Cat en Natale (twee Amerikaanse meisjes) ga ik het noordelijke koude eiland Hokkaido onveilig maken. We zakken af naar Otaru, Hokkaido (Sneeuwsculpturenfestival in Sapporo, Shiraoi (gereconstrueerd Ainudorp) en Lake Toya

* 4 - 11 maart: Samen met Hilde en Ruben en de mensen van de backpackersclub ga ik een weekje naar Okinawa (het meest zuidelijke eiland van Japan). Daar gaan we duiken, zeekayakken, wandelen, enz... Hopelijk (ik droom er al zo lang van) ga ik ook walvisjes kunnen zien!

* 13 - 29 maart: mama en Ronny komen mij bezoeken (We gaan naar Tokyo, Nikko, Fuji Five Lakes, Kyoto, Osaka, Nara, Kanazawa, Okayama en Himeji. Het klinkt zwaar en dat zal het ook worden, maar ze zullen het aankunnen en er natuurlijk heel veel van genieten. Ondertussen hebben ze er al heel veel over gehoord, maar ik kan niet wachten tot ze naar hier komen en het zelf kunnen ervaren. Bovendien ga ik zelf ook een aantal plaatsen zien waar ikzelf nog niet ben geweest; namelijk Nikko, Okayama en Himeji. Spannend!!!)

* 2 - 13 april: mijn allerliefste Ken komt mij opzoeken! (Samen gaan we hier een beetje rondhangen in Osaka en Nara, maar we gaan ook het avontuurlijke opzoeken in Nango en Kushima (bij Miyazaki in Kyushu) en Yakushima.
Ik kijk naar alles heel erg uit. Het zal allemaal wel veel centjes kosten, maar nu ik hier voor zo'n lange periode ben (en nu dat ik vooral zo'n lange vakantie heb) moet ik er van profiteren om zoveel mogelijk te zien vind ik.

Nu ben ik dus 10 daagjes weg, maar verwacht jullie maar aan heel veel updates op deze blog startende vanaf 16 februari. Ik ga jullie missen en als jullie me iets willen laten weten kunnen jullie me altijd een mailtje sturen naar mijn gsm: woutersjudith@ezweb.ne.jp

tot binnenkort!!

Posted by tummyfish at 08:30 2 comments

2 Comments:

At 1:32 p.m., Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

 
At 10:56 p.m., Anonymous Anoniem said...

amaai, je gaat het druk hebben zo te zien! maar geniet er maar goed van ;)! ik zou je ook graag een bezoekje komen brengen hoor!hihi
x corinne

 

Een reactie posten

<< Home