donderdag, december 21

foreign students music festival - 大阪留学生音楽祭

Zoals beloofd een update over het festival van zondag. Aangezien ik morgenvroeg (binnen 6 uur) vertrek naar Matusmoto om daar kerstmis te vieren met een aantal Belgjes, heb ik niet veel tijd om nog een heel tekstje te schrijven, maar...

... ik zal jullie dus voorlopig achterlaten met enkele fotootjes en een paar weetjes:

groepsfoto

Ruben en ik in mijn jurk

Ruben wordt geïnterviewd

ik en de andere presentator (rechts van mij)

Ruben, Yumiko en ik na het festival

even poseren

- ik had enorm veel zenuwen!! maar ik heb het goed gedaan!!
- de show stond in het teken van de wereldvrede en daarom was ik blij dat ik er een deel van mocht uitmaken
- ik had een avondjurk met boa en naaldhakken aan (die veel te klein waren waardoor ik elke keer ik het podium opliep schrik had om te vallen)
- ze hebben meer dan een uur over mijn haar en make-up gedaan
- de show presenteerde ik samen met een 37-jarige, lelijke maar grappige en vriendelijke Chinees
- Ruben is geïnterviewd geweest voor de televisie en ik voor de krant
- mijn naam en een deel van het interview (heel kort natuurlijk) is verschenen in de krant van de volgende dag
- de show is voor een tiental minuten uitgezonden op de regionale televisie
- Ruben heeft zijn fluit-act enorm goed gedaan!
- een Japans nummer tegen de oorlog zingen met 135 internationale studenten geeft een goed gevoel!!

Ik wens jullie allemaal een zalig kerstfeest! geniet ervan!! (veel cadeautjes, lekker eten, vrienden en familie ... ik ben jaloers!!). Ik zal kerstmis niet in België kunnen vieren met jullie allemaal, maar ik ga zeker en vast aan jullie denken!

Ik ga ervoor mezelf ook het beste van proberen te maken in de besneeuwde Japanse bergjes (een perfecte locatie voor kerstmis) de komende week!

Ik houd jullie op de hoogte!

een dikke knuffel

Posted by tummyfish at 16:10 2 comments

2 Comments:

At 6:34 p.m., Anonymous Anoniem said...

hi judi
merry christmas!!!!!

 
At 10:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

amai Judith,

Uw schoenen waren echt wel te klein, maar ge ziet er wel sexy uit zenne, de Ken gaat verschieten.
Gaat ge u nu in Belgie ook schminken?
Zijt ge nu beroemd in Japan?

grote zus

 

Een reactie posten

<< Home